تمدن خاکی

تمدن خاکی حاوی اسناد و اطلاعات دفاع مقدس به لحاظ تصویری (عکس و سند)، صوتی، متنی و نوشتاری است که هدف اصلی آن تبادل اطلاعات بین کاربران و دارندگان اسناد جنگ می باشد

تمدن خاکی

تمدن خاکی حاوی اسناد و اطلاعات دفاع مقدس به لحاظ تصویری (عکس و سند)، صوتی، متنی و نوشتاری است که هدف اصلی آن تبادل اطلاعات بین کاربران و دارندگان اسناد جنگ می باشد

اینجا محلی است برای تبادل تصاویر و فیلم‌های دفاع مقدس و ایرانِ معاصر.
ما این وبسایت رو زدیم تا تصاویرِ روزگارِ جبهه و جنگ بدینوسیله در معرضِ نمایشِ عموم و علاقمندان قرار گیرد. لطفاً جهت تبادلِ اطلاعات، مجموعه‌ی ما را یاری فرمائید.

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه

آآآخ!!

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ق.ظ

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «المیادین» گفته است:

 «سلاح‌های ما برای دفاع از عربستان، قطر، امارات و همه‌ی جهان اسلام است. من اطمینان دارم اگر کسی به مرزهای عربستان تعرض کند، ما از ملت این کشور دفاع می‌کنیم»!

دوستان و همراهانِ من! لطفاً «آلِ سعود (آلِ سقوط)» را در «پیامِ مربوط به قطعنامه» در اندیشه‌ی حضرت امام پیگیری کنید؛
(همان پیام که حضرتِ امام آن را در سالگردِ کشتارِ حجاجِ بیت الله الحرام توسط سفاکانِ آلِ سعود صادر فرمودند-ستمکارانِ خونریزی که داعش پرورند. یک بارِ دیگر به کشورهائی که دبیرِ تشخیصِ مصلحت از آنها نام برده نظر بیفکنید، «عربستان»، «قطر»، «امارات»، دقیقاً همین‌ها که «داعشی‌»ها مولودِ تفکرِ آمریکائیِ آنانند؛ کشورهائی که عاملِ بقا و اسپانسرِ تکفیری‌ها در منطقه هستند.)


بخشی از پیامِ حضرتِ روح الله: (که جانم فدای اندیشه‌ی پاکِ ایشان باد)

"مگر مسلمانان نمى بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانون‌هاى فتنه و جاسوسى مبدل شده‌اند که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهاى کثیف دربارى، اسلام مقدس نماهاى بی‌شعور حوزه‌هاى علمى و دانشگاهى، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه‌ها، و در یک کلمه اسلام امریکایى را ترویج مى‌کنند و از طرف دیگر سر بر آستان سرور خویش امریکاى جهانخوار می‌گذارند؟"

"ان شاءالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد و با برپایى جشن پیروزى حق بر جنود کفر و نفاق و آزادى کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد."

"اگر اینها یک جو غیرت و حمیت اسلامى و عربى داشتند، حاضر به یک چنین معامله کثیف سیاسى و خودفروشى و وطن فروشى نمی‌شدند. آیا این حرکات براى جهان اسلام شرم آور نیست؟ و تماشاچی شدن گناه و جرم نمى باشد؟ آیا از مسلمانان کسى نیست تا بپاخیزد و این همه ننگ و عار را تحمل نکند؟ راستى ما باید بنشینیم تا سران کشورهاى اسلامى احساسات یک میلیارد مسلمان را نادیده بگیرند و صحه بر آن همه فجایع صهیونیست‌ها بگذارند...؟

جمهورى اسلامى ایران از مسلمانان آزاده جهان که علیرغم اختناق سیاسى حاکم بر آنها با ترتیب کنفرانس‌ها و مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها پرده از اسرار جنایت بار امریکا و آل سعود برداشتند و مظلومیت ما را به دنیا نشان دادند تشکر می‌نماید."

  • Mohammad Abbasi

نظرات  (۱۰)

بالاخره ما با یمنی ها هستیم یا با عربستان؟
هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
بنام خدا
فرمایش دبیر محترم مجمع احیانا بر مبنای این حدیث شریف کونو لظالم خصما و للمظوم عونا میباشد . خظاب ایشان ملتهاست و نه دولتهای ستمگر ظاهرا سو. برداشتی رخ داده عزیزان لطفا دقیق و منصفانه قضاوت کنیم
پاسخ:

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین

محسنِ رضائی: " سلاح‌های ما برای دفاع از عربستان، قطر، امارات و همه‌ی جهان اسلام است."  

حضرت امام: " آل سعود با کشتن میهمانان خدا و به خاک و خون کشیدن بهترین بندگان حق نه تنها حرم را، که جهان اسلام را آلوده به خون شهیدان نمود و مسلمانان و آزادگان را عزادار ساخت.

53 روز از جنایاتِ آلِ سعود در یمن می‌گذرد؛ 10 هزار یمنی قربانیِ تجاوزاتِ رژیم منحوسِ عربستان است. اسرائیل و آمریکا از سگانِ وحشی و کودک کشِ عربستان حمایت می‌کنند؛ دنیا خفه خون گرفته است؛ بعد شما حدیثِ نابجا می‌فرمائید که کونوا لظالمین خصما و للمظلوم عونا؟! نکنه در نگاه و تحلیلِ حضرتعالی ظالم، یمنی‌ها هستند و مظلوم، وهابی‌های غدارِ عربستانی؟! مظلوم، داعشی‌ها و جبهه‌ی عربیِ النصره و سپاهِ بعثیون به سرکردگیِ ژنرالِ معدومِ عراقی «عزت الدوری» و ظالم، مسلمانانِ نوارِ غزه و کرانه‌ی باختری و سوریه و افغانستان و پاکستان و مردمِ بی پناهِ عراقی از ایزدی و شیعه و سنی گرفته تا اقلیت‌های دیگر مذهبی که در تنورِ آتشِ همین بی دین‌های نامردِ خائن الحرمین ذبح می‌شوند؟! ...

حضرت امام می‌فرماید: 

"ان شاءالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایى جشن پیروزى حق بر جنود کفر و نفاق و آزادى کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد."

... سخن کوتاه اینکه:

عزیزان لطفا دقیق و منصفانه قضاوت کنیم!

به نام خدا
رزمنده‌ی سنگر نشین جنگ رسانه‌ای سلام
بعضی کامنت‌ها نظیر نظر آشنا خود به خود گویای تفکر اشخاص است. با تحلیل این قبیل افراد ما باید به جنگ یمنی‌ها برویم تا به جنگ آل سعود. با تحلیل دبیر مجمع و امثال اشنا وقتی که آمریکا در زمان حکومت صدام به مرزهای عراق تعرض کرد ما باید از ملت عراق دفاع می‌کردیم. اینها متوجه نیستند که اگر کشوری به عربستان حمله کند هر کشوری که برای عربستان نیرو و سلاح و کمک بفرستد، کمک به بقای حکومت آل سعود کرده است. الان که عربستان به یمن تعرض کرده و ملت ما دارند از مظلومین یمن حمایت می‌کنند اگر اوضاع و شرایط طوری شود که یمن قدرت بگیرد و تهاجمات وهابی‌های عربستانی را پاسخ دهد، آیا ما به نفع عربستان وارد می‌ شویم؟ آمریکا و رژیم صهیونیستی کجای این قضیه قرار می گیرند؟ 
عزیزان لطفا دقیق و منصفانه قضاوت کنیم!
اگر هم قضاوت بلد نیستیم، عرض خود می بریم و زحمت دیگران می داریم.
خدا به همه ما بصیرت عطا فرماید.

سلام

چرا باید حرمین شریفین، مکه و مسجد الحرام در تصرف آل سقوط و وهابیان منافق مسلک باشد؟

مگر این دو حرم شریف به تمام مسلمانان جهان تعلق ندارد؟

آیا بهتر نیست مدیریت حرمین شریفین به همه ی مسلمان جهان سپرده شود و با کمیته و انجمنی اسلامی و عضویت از همه ی کشور های اسلامی دست پلید وهابیت از دخل تصور خود محورانه و سرقت های بی حساب و کتاب از این دو حرم شریف بریده شود؟

چرا نباید کشور های مسلمان در اداره حرمین شریفین که قلب جغرافیایی جهان اسلام است دخالتی داشته باشند؟

باید کشور های اسلامی بار دیگر زمزمه تغیر مدیریت خادمین حرمین شریفین را سر دهند

اکنون با این جنایات آل سقوط - که بدتر از جنایات اسرائیل است - بهترین فرصت برای این اانقلاب جهانی اسلامی است

کی قرار است معنای ایه شریفه سوره اسراء حداقل از نظر سیاسی تحقق یابد که « جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا»

 سلام وارزوی سلامتی برای شما عزیزان و برادران گرانقدر باز هم توجه نفرموده وسریع قضاوت فرمودید و به نکته کلیدی ملتها دقت نفرمودید منظور حمایت از جنایتهای ال سعود ملعون در تمام کشورهای مورد ستم از جمله مردم مظلوم یمن نیست جنگ با صدام ملعون و دولت مزدور ش بود نه با ملت عراق در حقیقت در دفاع مقدس هم ما از مردم عراق هم حمایت میکردیم الان هم در عراق حمایت ما از همه مردم عراق خارج از تفکیکهای قومیتی و مذهبی است التماس دعا برادران خوبم
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
آشنای عزیز
این کمترین هم برای شما بزرگوار آرزوی صحت و سلامت و تندرستی دارم و از خدای قادر متعال عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را مسئلت دارم.
حضرت روح الله تقابلِ حقیقیِ جبهه‌کفر و ایمان را در مصادیقِ «اسلامِ آمریکائی» و «اسلامِ نابِ محمدی صلوات الله علیه و آله و سلم» تفسیر، شرح و بیان فرموده‌اند. خواهشمندم؛ برادرانه استدعا دارم متنِ مربوط به سالگردِ کشتارِ خونینِ حج را که حضرتِ امام آنرا در 27م تیرماهِ سالِ 67 بیان فرمودند را با دقتِ نظری مکرر بازخوانی بفرمائید. مطمئنم که نتیجه چیزی دیگرتر از نظراتِ قبلیِ‌تان خواهد گردید.
آن پیام و بیانیه‌ی جهانیِ تشکیلِ بسیجِ بزرگِ سربازانِ اسلام، آن قدر زنده، شاداب، پُر طراوت و پویاست که گویا در همین روزگارِ ما و عصرِ دد منشیِ وهابی‌های صهیونیست نوشته شده است.
ما در جنگِ صفین هم تنها با معاویه و عمرو عاص و یک عده وهابیِ صهیونیستِ شام نشین نجنگیدیم، با امتِ مسلمانِ تحتِ سیطره و نفوذِ تبلیغی و حکومتی و ساختاریِ بنی امیه جنگیدیم. دقیقاً در دفاعِ مقدس، صدام در خطوطِ اولِ جبهه‌هایش از وجودِ شیعیانی بهره می‌برد که بسیاری از آنها به ناحقی و جنایت پیشگی و ظلمِ صدام و صدامیان معترف بودند و از سرِ ناچاری و گرو بودنِ زن و بچه و ناموس و مال و هستی‌شان در یدِ بعثی‌های از خدا بی خبر، در مقابلِ ما حضور داشتند. زورگویانِ مستبد و حکومت‌های شیطانی همیشه بر گُرده‌ی مردمانشان سوارند. ...
...
 و قص علی هذا

سلام

خوبی راوی؟

ایشااله بری مکه از فرودگاه جده:-)))))

یه به عنوان جواب سلام یه علیک نگی ها شما فقط تأیید کن چون ممکنه فضای وبت پر بشه و جا برا گیرای سیاسی نمونه!!!

راستی شما چرا فقط رو کلیک کردی رو اهالی سیاست؟ و مثلا هیچ کاری با اهالی فرهنگ و رسانه و سینما نداری و اصلا پا رو دمشان هم نمی ذاری؟

با اون که این الگوهای پوشالی توی سینما(البته غیر متعهدش) و موسیقی (البته غیر فاخرش) بیش از هر کس و جای دیگری فرهنگ مرز و بوم و آیین ما رو به گندآب اباحی گری و لجنزار بی ارزشی می کشانند؟

پاسخ:
بسم الله و بالله و فی سبیل الله و علی مله رسول الله
و علیکم السلام سید جان / حال، احوال؟
الغرض جانِ برادر، عرض کنم خدمت شریف و با سعادتِ حضرتعالی که بنده قصد ندارم پایم را روی دمِ کسی بگذارم ولی گویا دمِ بعضی‌ها آن قدر دراز است که ما هر کجا پا می‌گذاریم دمِ حضرات را مشاهده می‌کنیم! در موردِ فرهنگ و هنر و امثالهم که فرمودید باید به عرض برسانم که این قضیه آنقدر اسفبار و دردناک و سوزناک است که اثراتش بیشتر از گازهای سمیِ شیمیائی بعثی‌ها در روزگارِ جنگِ تحمیلی است؛ آنقدر که وقتی استشمام می‌کنیم تا می‌خوایم خودمون رو برسونیم به سایت و مطلب بنویسیم و خیر سرمون تحلیل کنیم، جانمان به در می‌رود و جزوِ شهدای مفقود الأثر کنجِ بیابانِ غریبی، تجزیه می‌شویم و اسکلتِ‌مان بر جای می‌ماند. در این زمینه حرف برای گفتن بسیار است ولی فضای مجمل گوئیِ «تمدنِ خاکی» دست و بال و زبان و قلمِ‌مان را بسته است. اما در مجالسِ مختلف، بسته به حال و روز و کیف و کوکِ مخاطب، حسابِ قضیه را دارم عزیز. ...
و من الله التوفیق

مثلا سلام راوی دل ما!

سخت دوستت داریم و به یادت پرسه ها می زنیم که شاید از کوچه ی معشوقه ای گذرت افتد تا چشم بر نگاهت و گوش بر سروشت بسپاریم.

حاجی جون یه دونه باشی. فدات

چی عجب داخل آدم حسابمون کردی و جوابی از ساحت قدس قلم زیبا و شهدایی خود مرحمت فرمودید!!!!!!!!!!!!+کف!!!!!!!!!!!

ابتدا باید عذر خواهی کنم از غلط های املایی متن قبلی که بدون بازخوانی ارسال شد مثل اول سخن(یه وقت) و زیادت کلمه "رو" و...

پیر ما گفت خطا بر قلم صنع نرفت/آفرین بر نظر پاک خطا پوشش باد!

خدا امثال خانم الهام چرخنده را بسیار فرماید که مردانه چرخی در عالم مستی و بی خبری سینما زد و رو سپید در این وادی خاکستریان و گاه سیه رویان، ارزش ها را زنده کرد و گوشزد،


سلامی از سر مهر و صداقت/به یار باصفایم در رفاقت

خوب است شما که اهل هنر و سینما و مستند سازی هستید و در این وادی دستی بر آتش دارید و خاک صحنه استنشاق نموده اید از نگاه یک رزمنده هنرمند حداقل فیلم های دفاع مقدس را نقد و بررسی کنید تا پرده ای از این واقعیت ها بر کنار رود و با امثال اخراجی های 2 و 3 احساس، شعور توهین شده و سگ کتک خورده نداشته باشیم و به قول سعید بیابانکی؛

جان من اینجا که نامش ایران است/کارگردان شدن که آسان است

بازم این از عهده شما بر می آید که به قول حاج آقاترابی امام جمعه محترم شاهرود "شهیدآوینی شاهرودی ها" هستید.

فکر کنم اگر ورودی به این ورطه!!! داشته باشید بسیار مورد توجه قرار گیرد

حق یارتان مولی مددکارتان

سلام
دسته گل ها دسته دسته می روند از یادها
آسمان خون گریه کن در مرگ طوفان زادها

سخت گمنامید، اما ای شقایق سیرتان
کیسه می دوزند با نام شما شیادها

با شما هستم که فردا کاسه ی سرهایتان
خشت می گردد برای عافیت آبادها

با تمام خویش نالیدم چو ابری بی قرار
گفتم ای باران که می کوبی به طیل بادها

هان! بکوب اما به آن عاشق ترین عاشق بگو
زنده ای ای زنده تر از زندگی در یادها

مثل دریا ناله سر کن در شب طوفان موج
هیچ چیز از ما نمی ماند مگر فریادها
الهم عجل لولیک الفرج _آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی